20. Hollywood's Bleeding
19. Songs for You
18. Debut Album
17. Hurts 2be Human
16. Sunshine Kitty
15. III
14. Betty
13. High Expectations
12. Spoiler
11. Soul Searching
10. Madame X
09. WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?
08. Cuz I Love U
07. Free Spirit
06. Love + Fear
05. No.6 Collaborations Project
04. Lover
03. Beauty Marks
02. thank you, next
@GaGaNix: "Bez diskusije najbolji album ove godine. Doslovno postoji pesma za svaki mood i album mi do sada nije nijednom bio dosadan. Toliko je dobar da ne mogu da specijalno izdvojim neke pesme od drugih."